..

2009. április 9., csütörtök

Szevasz Tavasz!!!

Végre végre itt van a jó idő!!!
Anya azt mondta hogy majd kivisz a kertbe hogy áshassak ... csak még óvintézkedéseket kell tenni, mert van kutyus meg cicus is a háznál ... de én már úgy várom :-D

Tegnap voltunk oltáson ... jaj de nem akartam menni ... pedig nem is fájt, csak a karomvágás.
Vagyis az sem fájt annyira ... csak először aztán nem, de anya aggódott miattam, mert nagyon vérzett az ujjacskám. De már jól vagyok. Olyan jó volt találkozni a többiekkel, Spurival aki nagyon gyönyörű a kis fehér zokniival, Mocó barátommal aki egyidős velem és volt két újonc haver is. Egyik Éva néni új csemetéje Monty fiú ... nagyon helyes pasika lesz belőle ha megnő, már most nagyon kis cuki és ott volt a legifjabb, Nózi aki mégcsak 2 és fél hónapos és már most olyan szép haja van hogy csak bámultam.

Ma büntetem anyát a szuri meg a karomvágás miatt,mert Én nem akartam ezt az egészet Ő meg rámkényszerítette mindkettőt ... úgyhogy most az ágy alól mondom neki tollba vagy inkább gépbe a mondatokat. De azért hamarosan előbújok,mert már kezdek nagyon éhes lenni fincsi pitypanglevélre :-D

1 megjegyzés: