..

2009. április 30., csütörtök

Helyzetjelentés

Nem tűntem el ... csak anyával leköltöztünk apához egy pár napra.Anyáék elintézték a műtétet, tegnap volt. Anya szerint nagyon bágyadt voltam egész nap ... és nem hagytam aludni mert rám tette azt a vacak gallért,ami annyira zavar, még a wcre sem tudok ráülni miatta. Apa nincs itthon, dolgozik valahol messze, csak ketten vagyunk anyával.Ma is voltunk a doktornéninél, kaptam megint szurit ... de azt mondta nem kell visszamennem, csak ha beteg leszek, vagy nem eszek.De ezzel nem lesz gond, ha anya ad nekem mindig valami finomságokat :-)

1 megjegyzés:

  1. Szia Tapper!
    Örülünk, hogy jól vagy és a "fészekrakó program" is megoldódik :) Ha beszélsz Anyával, kérd meg, hogy látogasson el a http://nyultenyesztok.hlab.hu oldalra és dobjon egy mailt az ott található címre (meg szeretném kérni, hogy esetleg besegítene a munkába). Segítségedet előre is köszönöm.
    Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok.
    Üdv: banya

    VálaszTörlés