..

2009. április 21., kedd

Fészekrakó program

Igen, mostanság ez van nálunk, vagyis nálam ... tépek mindent, szénát, a WCt, a pocakomról a sok szőrt és ezzel egy időben anya tépi a haját, mert nem bírja ezt az "Őrületet" ... Pedig hát tudhatná, már nem vagyok kislány :-D

Persze azért mindig mosolyog, azt mondja, hogy cuki vagyok tele szénával a számban ahogy rohangászok.



Tegnap megint megijesztettem, mert WC sztrájkba kezdtem, persze ez is a fészek miatt van, azt hiszem a hétvégén több szőrt nyeltem le a kelleténél, de a jó hír hogy nem fáj a pocakom :-D
Persze azért anya, hogy rávegyen a WCn ücsörgésre sok mindent bevetett ám ... kaptam sok fini pitypangot (nyami) meg sok fini loftyst (nyami) meg egy új hamit, fehérrépát, ezt Éva néni tanácsára ... ezt is nagyon fogom szeretni az biztos :-D



Meg persze kaptam gyógyszert is, pedig mondtam anyának hogy jól vagyok ... nem hitte el. Addig adta a gyógyszert amíg nem tudott legalább 5 bogyót megszámolni a WCben :-S
Ma is ilyen napunk van, bár gyógyszert még nem adott, úgyhogy sietek is, hogy elkerüljem annak a szörnyű sárga löttynek az ízét :-D

2 megjegyzés:

  1. Szia Tapper :)
    Sűrűn csinálsz ilyen szőrtépéseket? Mert ha igen, mondd meg anyának, hogy beszéljen a doktor bácsival (nénivel), mondja el mit művelsz és hogyan tovább. Tudod ezt álvemhességnek hívják és ha sűrűn fordul elő beteg lehetsz tőle.
    Sok sikert a fészeképítéshez XD

    Üdv:banya

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!

    Nem olyan sűrün...azt hiszem.Anya már apával beszélget a doktorbácsiról/néniről, meg valami műtétről ... nem tudom mit terveznek ellenem. Remélem nem fog fájni :-S

    VálaszTörlés