..

2009. május 20., szerda

Hahó - hahó ...

... ma anyával bújócskáztunk :-D Olyan klassz volt, egész nap mókáztunk.
Simiztettem magam miközben bambultunk a tv előtt (vagyis csak Én bambultam, mert anya tudta miről szól) simizés közben talált rajtam valami bibit, de az nekem nem fáj ... aztán Éva nénivel megkonzultálták, hogy biztosan az oltástól van, amit a műtétkor kaptam. Anya ettől kicsit megnyugodott, de azt mondta nagyon figyel rám, hogy mikor esik le a seb.
De tényleg jól vagyok, most pihizek az ágy alatt, mert ott nagyon fini hűvös a padló :-)

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia Tapper :)
    Ugye, hogy sokkal jobb Anyával játszani mint az ágy alá menekülni (no meg a simizés sem megvetendő). :)
    Igen, a bibi lehet az oltástól, de mondd meg Anyának, hogy azért nagyon figyelje nehogy el tályogosodjon (bár nem nagyon szokott).
    Tudom, a barátaidat is megviseli ez a meleg :(
    No légy továbbra is jó nyuszi.

    Üdv: banya

    VálaszTörlés