..

2009. február 23., hétfő

Olyan nyűgös vagyok!

Anya megint nem volt itthon hétvégén ... apával volt ... nemhogy velem lett volna.
Pénteken mindig elmegy apához és csak hétfőn jön haza ... engem meg itthon hagy :-(
Hát kikérem magamnak ... hogy gondolja hogy Én itthon el vagyok nélküle. De tényleg, nem vagyok el ... ha nincs itthon akkor senki nem játszik velem, senki nem beszélget velem, senki nem fésüli meg a hajamat. Nem akarom hogy anya megint itthon hagyjon ... úgy unatkozom olyankor, jöjjön inkább apa ... és akkor együtt mókázhatunk. De apa olyan ritkán jön ... alig látom ... már nem is emlékszem az illatára ... pedig nemrég itt volt, bejött simire :-) és hozott nekem valami finit, legalábbis azt mondta ... anya még nem adott belőle :-O
Lehet hogy Ő ette meg? ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése