..

2010. június 17., csütörtök

Szevasztok pajtások ...

... megint ideértem a nagy eltűnés után :-)
Anya nem nagyon ér rá blogolni ... Én meg nem zavarom, nincs olyan extrafontos mondandóm ami nem vár meg. Képzeljétek ... szétrágtam anya szennyestartóját, pedig nem érdemelte meg, csak olyan jó volt benne játszani ... ott bújócskáztam, meg rágcsáltam, tök fincsi volt, de anya nem nagyon örült mikor meglátta :-S :-(
Pedig Én bizisten nem akarok rossz nyuszi lenni, de akármibe belekezdek mindig rosszalkodás lesz a vége :-D



Ti hogy bírjátok ezt a meleget? Engem anya leköltöztetett a mamihoz, persze futkosni, meg ha anya itthon van akkor nála vagyok ... de ha nincs akkor lent a maminál mert ott olyan klassz hűvös van ... és mindig megy a tv :-)


1 megjegyzés:

  1. Szörnyen viseljük a meleget, Willy is ki van nyúlva folyamatosan... :-( szegény nyuszikák...

    VálaszTörlés