..

2010. március 1., hétfő

Vers ...

... Születésnapomra :-D


3 éveske lettem Én, s ismerős lesz majd e költemény, tudom-tudom.

De anya az ilyesmit szereti, kedves lesz majd e vers neki, nagyon-nagyon.

E költemény arra született, hogy most bemutassa éltemet, az eddigit.

Füredről elköltöztem Én, anyához húsvét reggelén, de jó-de jó.

Azóta nála ténykedek, rágok padlót és léceket, mert szeretem.

Van saját ketrecem, sőt szobám. csak az ágy tabu téma ám, de nem is baj.

Mindennap kapok finomat, van mikor fűzfaágakat, s sok gyümit.

Rengeteg játék vesz körül, alagút, labda s sok mütyür, pedig már nagy vagyok.

Anyával élni szeretek, de ha apa is jön az oly remek, mert hoz nasit.

Remélem még sokáig itt leszek, sok huncutságot megélhetek, veletek.

Most megyek mert vár a torta rám, s rajta a 3 gyertyaláng, ezt fújhatom.


Hát a kis okos nyuszibuksimból ez kerekedett ki így születésem napjára. Remélem nektek is tetszik :-)

Most megyek szülinapozni ... nyuszipuszi mindenkinek :-*

Képek később ...


1 megjegyzés: